Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 september 2012, 14:18
Beewee's schermafbeelding
Beewee Beewee is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 15 augustus 2012
Berichten: 133
Beewee is on a distinguished road
Standaard

Dag schrijfwonder,

Ik had nog wat aanvullingen op wat Marieke al zegt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schrijfwonder Bekijk bericht

Ten eerste omdat uw functie-eisen zeer goed aansluiten bij mijn opleiding en werkervaring. Als jongerencoach bij het Jongerenloket Rotterdam,(komma kan weg) ben ik betrokken bij de kwaliteitsverbetering van het Jongerenloket. Ik ben verantwoordelijk voor het aanleveren van de managementinformatie (één woord) aan de directie.

Daarnaast zijn het implementeren, optimaliseren en versterken van bedrijfsprocessen, mij goed bekend (zo maak je de formulering positief). Zo heb ik met succes een nieuw klantvolgsysteem op de Afdeling Intake/Balie binnen het Jongerenloket ingevoerd en geoptimaliseerd in het project “Mens Centraal”. Hierbij kwamen mijn organisatorische vaardigheden en probleemoplossend vermogen goed van pas. (mooi concreet voorbeeld)

In mijn vorige functie als Junior Beleidsmedewerker bij x, (komma kan weg) heb ik een kostprijscalculatie gemaakt voor de aanpassing van het parkeerbeleid. Hierbij heb ik een besparing gerealiseerd van 25%.(heel goed! Een mooi voorbeeld, en zeer toepasselijk bij de presentatie van het "financieel gezonde"bedrijf)

Ik ben er van overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten een positieve bijdrage kan leveren aan de bedrijfsvoering van uw organisatie. Zowel de mogelijkheid voor verdere persoonlijke ontwikkeling als de doorgroeimogelijkheid in de functie spreken mij erg aan.

Uw reactie zie ik met vertrouwen tegemoet. In een persoonlijk gesprek met u,(komma kan weg) bespreek ik graag de eventuele (dit woord liefst weglaten- het duidt op enige twijfel) mogelijkheden tot samenwerken en licht ik graag mijn motivatie toe. (het zinsdeel met "onduidelijkheden" zou ik ook weglaten- je gaat er vast vanuit dat je een heldere brief en een overzichtelijk cv hebt geschreven)

Ik hoop dat je hiermee vooruitkunt, in ieder geval wens ik je succes,

Beewee
Met citaat reageren