Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 december 2009, 12:50
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Probleem

Hallo Remco,

Naar dat je je zo voelt.

Het is nu ook wel alles bij elkaar: werk dat al langere tijd niet naar je zin is, relatie net uit, en ook nog in de feestmaand december.

Omdat ik niet precies weet wat voor werk je doet bij het energiebedrijf, kan ik moeilijk adviseren. Het is misschien wel een idee om met je leidinggevende te gaan praten of tijdens je functioneringsgesprek aan te geven dat je wat extra taken zou willen of andere functie. Wellicht kan je ook kijken of je wat met communicatie kan doen binnen jouw afdeling.

Als je verder wilt gaan leren, kun je ook op een lager niveau beginnen. Ik volg zelf een HBO- opleiding bij NCOI en daar hebben ze ook MBO, basisopleidingen (heb zelf basisopleiding kwaliteitsmanagement gedaan paar jaar geleden) en korte opleidingen op het gebied van o.a. communicatie. Je kunt ook kiezen voor opleiding op zaterdag.

Ik ben dit aan het tikken en zat te denken of het misschien leuk voor je is om website te maken over je grote passie film. Is ook weer nieuwe vaardigheid die je kunt leren en combineert twee interesses (internet en film).

Sterkte met het verwerken van verbreken relatie en succes met je werk! Hopelijk wordt 2010 een stuk beter!

Gr,
Rosina
Met citaat reageren