Discussie: brief nakijken
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 december 2008, 11:44
kissis4ever kissis4ever is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2008
Berichten: 12
kissis4ever is on a distinguished road
Red face brief nakijken

'plaats', 16 December 2008

Betreft: sollicitatie medewerker 'functie'

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag las ik een vacature op uw website waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie medewerker ''naamfunctie' in 'plaats'. Aangezien de omschrijving van het werk en het bedrijf mij erg aanspreekt besloot ik onmiddellijk te solliciteren.

Ik heb afgelopen jaar mijn havo diploma behaald en ben nu op zoek naar een baan in de financiële wereld waarin ik mezelf volledig kan ontplooien. Ik ben geschikt voor deze baan vanwege mijn oplossingsgerichtheid, ondernemende instelling, flexibiliteit en accuratesse.

Het spreekt mij erg aan dat bij uw organisatie die kernwaarden dichtbij, betrokken en toonaangevend hoog in het vaandel staan. Ik zou graag in die omgeving mijn loopbaan verder vorm geven. Als medewerker 'naamfunctie' bij uw bedrijf kan ik mijn vaardigheden bovendien gebruiken om de klanten in behoeften te voorzien. Die veelzijdigheid spreekt mij aan en bovendien zou werken bij de 'naam bedrijf' een prachtige start van mijn loopbaan zijn.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden bespreken om als medewerker 'naamfunctie' bij u te gaan werken.

Hoogachtend,

'mijn naam'

Bijlage: Curriculum Vitae

Zou iemand even naar mijn brief willen kijken?
Met citaat reageren