Los bericht bekijken
  #2  
Oud 11 februari 2014, 11:58
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Dit laatste staat voor mij vast, ik wil door, verder, hogerop. Maar hoe kom ik bij een groot bedrijf binnen? Wat voor soort functies zijn er beschikbaar? Voor mij springen de biomedical liaison functies er absoluut uit. Maar hoe overtuig ik een ander van mijn capaciteiten als ik geen management papieren heb, maar wel praktijkervaring?
Een ander overtuigen doe je door aan te geven wat je precies wilt, wat jou geschikt maakt en welke voordelen jij te bieden hebt. Dit kun je alleen doen als je weet wat er is en welke meerwaarde jij hebt. Je vraagt welke functies er beschikbaar zijn. Ik raad je aan eerst te onderzoeken - iets wat jij goed kunt - welke bedrijven en functies je aanspreken. Ga je netwerk eens na: welke mensen kunnen jij hierbij verder helpen? Op die manier krijg je voor jezelf steeds helderder waar jouw voorkeur naar uitgaat en voor welke functies jij op basis van je huidige kennis en ervaring in aanmerking komt. Bij het ene bedrijf zal managementervaring zwaarder wegen dan bij het andere bedrijf. Ga je nu vooral goed oriënteren, zodat je straks gericht kunt schieten.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren