Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 februari 2009, 14:33
Tricia Tricia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2008
Berichten: 7
Tricia is on a distinguished road
Standaard Pff, sollicitatie voor media-adviseur, maar geen ervaring, please help

Hallo allemaal,

Wil graag solliciteren voor media-adviseur. Heb een jaar achter een balie gewerkt in de gezondheidszorg. Heb dus geen ervaring als media-adviseur. Volgens de advertentie is dit ook niet belangrijk. Hoe moet mijn ervaring achter een balie omzetten tot ervaring die"nuttig" is voor een functie als deze?
Ik heb tot nu toe:

Geachte mevrouw xxx,

Met veel enthousiasme las ik uw advertentie in het xxxxx van 11 februari jl. Graag solliciteer ik naar de functie van media-adviseur.

Sociaal en creatief zijn woorden die mij goed omschrijven. Tijdens mijn werk als tandartsassistente was ik vooral verantwoordelijk voor de baliewerkzaamheden. Als baliemedewerkster staat communiceren met mensen centraal. Het lijkt me een uitdaging om klanten te werven voor vooraanstaande bladen als xxx. Door mijn ervaring in de gezondheidszorg heb ik altijd een dienstverlenende instelling, deze instelling komt goed van pas omdat ik hierdoor veel waarde hecht aan een goed resultaat voor klanten.

De functie van media-adviseur in uw bedrijf spreekt mij aan, omdat ik het erg leuk vind dat medewerkers zelf het initiatief mogen nemen tot het bedenken van acties of nieuwe rubrieken. Ook vind ik de zekerheid van de werktijden een fijne bijkomstigheid.


Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.


Hij rommelt nog aan alle kanten, wie heeft er feedback en/of tips?
Met citaat reageren