Los bericht bekijken
  #2  
Oud 22 mei 2008, 09:30
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suusje235 Bekijk bericht
Scarabee Sports & Outdoor
Kerverijplein 31
5554 CX Valkenswaard
Ik denk niet dat het bedrijf zo blij is met hun gegevens hier op het forum... Als je weet aan wie je de brief moet richten, zou ik er een T.a.v. bij zetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suusje235 Bekijk bericht
Geachte heer/mevrouw,
Probeer erachter te komen aan wie je de brief moet richten, dan wordt het persoonlijker en ze zien dat je informatie hebt gezocht (en gevonden).


De brief inhoudelijk:
Op 15 april jl. viel mijn oog op de vacature verkoopmedewerker en graag wil ik solliciteren op deze leuke functie. Middels deze sollicitatiebrief wil ik u graag wijzen op de bijdrage die ik kan leveren binnen uw bedrijf. Ik ga graag met mensen om en maak makkelijk contact. (ik zou van de eerste 2 alinea's 1 maken)

Zoals U kunt zien in mij CV heb nog niet veel ervaring maar ben bereid om te leren! (deze zin hoort in de laatste alinea thuis. En ik zou CV niet afkorten, gewoon voluit opschrijven)

Het spreekt mij aan om bij u te werken als verkoopmedewerker omdat ik deze functie zie als een nieuwe uitdaging. Door middel van mijn huidige functie heb ik al een beetje ervaring opgedaan.

Ik ben de juiste persoon die u zoekt omdat ik goed mensen om kan gaan. Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten, enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel uw winkel kan versterken. Ook ben ik energiek, creatief en zeer gemotiveerd.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suusje235 Bekijk bericht
Met vriendelijke groet,
Vergeet niet je naam en bijlage te vermelden. En hou rekening met ruimte voor je handtekening.



Heel veel succes met solliciteren en laat even weten hoe het is gegaan!
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren