Los bericht bekijken
  #2  
Oud 21 maart 2012, 16:07
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi Beau,

Als ik jouw stukje zo lees dan straalt daar alleen maar negativiteit vanuit. Ik zie, vanuit jouw ogen, alleen maar beren op de weg. Deze beren creëer je zelf.

Krijg je nu al signalen dat je contract niet verlnegd wordt, of is dat jouw aanname?

Ik wil je adviseren om naar je werkgever te gaan om jouw toekomst te bespreken. Geef aan dat je graag wilt blijven maar dat je een probleem hebt met je taalvaardigheid. Vraag of je werkgever iets wil betekenen in de studie in de vorm van een studieovereenkomst. (hij betaalt de studie en jij tekent een contract dat je 3 jaar blijft of anders de studieschuld terug betaalt)

Heb je, naast je werk nog een uitlaatklep om jouw situatie/probleem te bespreken en te delen? Ik dnek namelijk dat het allemaal niet zo zwartis als je jezelf indenkt. Ga eens in andermans schoenen staan en probeer je voor t estellen hoe jij op hen overkomt.

Enfin allemaal overdenkingen die je, vanuit jouw professie, niet vreemd in de oren zullen klinken. Ik hoop dat ik je er wel een zetje in de rug mee heb gegeven en laat eens horen hoe het je verder is vergaan.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren