Los bericht bekijken
  #36  
Oud 27 oktober 2015, 17:57
Alex-offshore Alex-offshore is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2015
Berichten: 1
Alex-offshore is on a distinguished road
Standaard Mijn ervaringen zijn....;

Hoi een ieder

Mijn ervaringen zijn erg verschillend, soms goede, soms slechte. Gelukkig bij de meeste bureaus goede ervaringen.

Mijn werk ervaring ligt voor 95% in de offshore en met dat soort uitzendbureaus heb ik dan ook ervaring.

Ortgiess BV
Ik ben hier beginnen na mijn mbo gehaald te hebben en heb hier een kleine 4 jaar gewerkt (2006 tot 2010), ik heb goede mogelijkheden gekregen om te groeien (zover als dat kan bij een bureau) en daar tegen over stond een redelijk tot goed salaris. Bij Ortgiess kan je vele kanten op en als je zelf goed werk levert is er bij Ortgiess een hoop te krijgen en hoef je nooit zonder werk te zitten.
Het is een redelijk groot bureau (plus min 150 man)

Atlas Tristar
Drie jaar met plezier voor gewerkt (ook in de offshore), loon was altijd op tijd, nooit geen problemen mee gehad. Vergoedingen waren ook zeker gunstig.
Atlas is een groot (log) bedrijf.

iPS Powerful People
Geen goede ervaringen mee. PAS OP MET IPS! Na mooie verhalen over een contract ed kreeg ik via de mail te lezen dat mijn contract niet werd verlengd en bij deze succes in je toekomstige carriere (een maand voor verlenging contract naar onbepaalde tijd. Lees 2 jaar). WOW! Dat is altijd schikken, de klant was uiterst blij met mij en wilde mij graag houden. Na veel gepraat vanuit de klant naar IPS om mij een vast contract aan te bieden zijn ze niet overstag gegaan en kreeg ik als optie; Let op; 6 maanden in dienst via een dochter onderneming en daarna weer een contract voor bepaalde tijd bij IPS . No way dat ik daarmee akkoord ga.
IPS is een groot (log) bedrijf.

Kijk dus uit (ook een goed leer moment voor mijzelf geweest) bij het tekenen van een contract en of ze je uberhaupt wel een vast contract willen aanbieden.

PS,
Inmiddels in vaste dienst bij Atlas tristar (direct een vast contract) TOP!
Met citaat reageren