Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 oktober 2008, 09:06
Mopje Mopje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Berichten: 2
Mopje is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie..??

Beste carriëretijgers,

Op dit moment zit ik met een aantal vragen...
Ik werk op dit moment op een poli als assistente. Mijn vooropleiding is doktersassistente. Het gaat er eigenlijk om dat mijn contract niet verlegend wordt, omdat ik niet in de groep zou passen. Verder zou ik mijn werk wel goed doen, collegiaal zijn, betrouwbaar etc... (had ik ook naar gevraagd).

Ik ben van nature een kat uit de boom kijken type. Soms is de klik er meteen, maar soms komt ie pas als ik de mensen beter leer kennen.

Nou ze vonden ook dat ik te weinig over mezelf zou vertellen... en eigenlijk niets over mij wisten.. of over zou vertellen. Maar nu zit ik hier nog tot december.. met de collega's om mij heen die mij (volgens leidinggevende) niet zou accepteren...

Een ander iets is dat een carriere switch wil maken... Het feit dat ik deze opleiding destijds deed was omdat ik niet zo veel kon bedenken, en gewoon een opleiding moest gaan kiezen.

Ook werd bij mijn vorige werkgever na een jaar in dienst te zijn niet verlengd, en om nu ook weer geen vast contract te krijgen werkt demotiverend. Als jullie snappen wat ik bedoel........

Mijn hart ligt eigenlijk in de muziek, want ik zing graag, en schrijf als sinds ik klein meisje was zelf. En wil daarom eigenlijk iets commercieels doen.

Ik ben nu ook bezig met een vooropleiding te doen voor naar het conservatorium.

Liefs,
Mopje
Met citaat reageren