Los bericht bekijken
  #6  
Oud 14 april 2009, 10:51
Vlammetje Vlammetje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Berichten: 44
Vlammetje is on a distinguished road
Stuur een bericht via ICQ naar Vlammetje Stuur een bericht via Instant Messenger naar Vlammetje Stuur een bericht via MSN naar Vlammetje Stuur een bericht via Yahoo naar Vlammetje Stuur een bericht via Skype™ naar Vlammetje
Standaard Re: Management assistent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nancy Bekijk bericht
Geachte ***,

Naar aanleiding van de vacature [noem functienaam] op werkenbijhetrijk. nl doe ik u mijn sollicitatie toekomen. Ik ambieer al enige tijd een ondersteunende functie, vandaar mijn reactie op deze vacature.

Een andere reden waarom ik juist naar deze functie streef, is dat ik momenteel in de afsluitende fase van mijn Mbo-opleiding Sociaal Juridisch beroepsvorming zit, die u in uw vacature benoemt. In juni 2009 rond ik deze studie af. Tussentijds van mijn studie heb ik van september 2007 tot april 2008 als hospitant gefunctioneerd in Creyfs uitzendbureau. [even een toelichting nodig hier: betekent tussentijds dat je enige tijd niet gestudeerd hebt? In dat geval zou ik de regel weglaten en alleen vermelden van xx tot xx heb ik als xx gewerkt. Wat is overigens een hospitant?] De werkzaamheden heb ik altijd met plezier uitgevoerd. [en wat waren die werkzaamheden? Zoek naar raakvlakken met de functie waar je op solliciteert]

Nu ben ik op zoek naar een uitdaging welke ik in de functie management assistent zie. [NOEM die uitdaging bij naam! WAT spreekt je aan in de functie?? Maak het persoonlijk!] Gezien mijn werkervaring, kwaliteiten en behaalde resultaten zowel bij Creyfs als op school, beschouw ik mijzelf als een geschikte kandidate voor de functie.

In het kort kan ik mijzelf omschrijven als spontaan, een harde werker, ambitieus, accuraat, flexibel, zorgvuldig, collegiaal en in het bezit van een gezonde dosis inlevingsvermogen. Op basis van mijn opleiding en persoonlijke kenmerken voldoe ik aan het functieprofiel en verwacht ik veel te kunnen betekenen voor uw organisatie.

Voor meer informatie over mijzelf verwijs ik u graag naar mijn CV. Met belangstelling zie ik uw positieve reactie tegemoet om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Met vriendelijk groet,

'ambieren naar' bestaat niet. Je ambieert de functie, of verlangt naar oid. Verder heb ik vooral de indruk dat je te mooie zinnen probeert te maken. Ik zou voor de aardigheid wel eens de hele brief willen zien zoals jij hem zou vertellen aan bijvoorbeeld je beste vriend(in). Ik mis wat persoonlijke kleur in het geheel.
Met citaat reageren