Los bericht bekijken
  #7  
Oud 14 april 2009, 11:37
Nancy Nancy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 4
Nancy is on a distinguished road
Standaard Re: Management assistent

Hoi Vlammetje,

Ik heb het. Trouwens ik hoop dat ik het nu eindelijk heb. Even reageren op je berichtje. Ik wil inderdaad mooie zinnen gebruiken en dat maakt dat ik faal in het schrijven van sollicitatiebrieven.

Hospitant is een ander woord voor stagiaire.

Wat voor slimme vragen kan ik stellen aan de selecteur voor dat ik mijn brief de deur uit stuur?

Bedank voor je reactie. Ik waardeer dit echt.




Naam:****
Adres:***
Postcode:***

Amsterdam 14 april 2009

Naam: ontvanger
Postbus:***
Postcode:***

Betreft: vacaturenummer

Geachte ***

Naar aanleiding van de vacature management assistent op werkenbijhetrijk. nl doe ik mijn sollicitatie toekomen. Ik ambieer al enige tijd naar een ondersteunende functie vandaar mijn reactie op deze vacature.

Een andere reden waarom ik juist naar deze functie streef, is dat ik momenteel in de afsluitende fase van mijn Mbo-opleiding (Sociaal Juridisch beroepsvorming) beschikt, zoals u in uw vacature benoemt. Van september 2007 tot april 2008 als stagiaire gefunctioneerd in Creyfs uitzendbureau. De werkzaamheden heb ik altijd met plezier uitgevoerd. Met name de ondersteunende werkzaamheden zoals: het verzorgen van interne en externe correspondentie, afspraken maken met kandidaten en het verrichten van administratieve handelingen.
Nu ben ik op zoek naar een uitdaging welke ik in de functie management assistent zie en dat zijn juist de ondersteunende werkzaamheden die mij aanspreken. Gezien mijn werkervaring, kwaliteiten en behaalde resultaten zowel bij Creyfs als school, beschouw ik mijzelf als geschikte kandidate voor de functie.

In het kort kan ik mijzelf omschrijven als spontaan, een harde werker, ambitieus, accuraat, flexibel, zorgvuldig, collegiaal en in het bezit van een gezonde dosis inlevingsvermogen. Op basis van mijn opleiding en persoonlijke kenmerken voldoe ik aan het functieprofiel en verwacht ik veel te kunnen betekenen in de functie voor uw organisatie.

Voor meer informatie over mijzelf verwijs ik u graag naar mijn CV. Met belangstelling zie ik uw positieve reactie tegemoet om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Met vriendelijk groet,

Hoogachtend
***
Met citaat reageren