Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 augustus 2011, 20:49
delta12 delta12 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2011
Berichten: 1
delta12 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Helpdesk

Hoi.
Willen jullie eens kijken of er nog verbeterpunten zijn?
alvast bedankt.

mijn brief:

Geachte Mevr, Heer
Na het lezen van de vacature medewerker helpdesk op............, ben ik erg geďnteresseerd geraakt voor de functie van Helpdeskmedewerker.
Een functie als Helpdeskmedewerker, sluit, naar mijn mening, goed aan bij mijn opleidingen en werkervaring.
Tijdens mijn opleiding HBO SPH en MBO ICT heb ik veel theoretische en praktische kennis opgedaan over het ondersteunen/adviseren van mensen met ict gerelateerde problemen.

Momenteel werk ik als support engineer bij een commerciële instelling waar kennis, nauwkeurigheid en het stellen van prioriteiten erg belangrijk is.
Ook volg ik op dit moment een training Office 2010 welke veel wordt gebruikt in mijn huidige werk.

Het lijkt me een uitdaging om een functie binnen organisatie te vervullen, dit omdat ik graag een bijdrage lever aan het optimaal functioneren van de ICT infrastructuur

Ik ben zeer gemotiveerd om te beginnen en zou u daarom ook graag toelichting willen geven op deze brief in een persoonlijk gesprek. Belangstellend zie ik uit naar uw reactie.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren