Los bericht bekijken
  #4  
Oud 9 augustus 2008, 21:08
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: "Slechte eigenschappen"

Slechte eigenschappen bestaan niet, alleen uitdagingen.

Bij een vraag naar slechte eigenschappen verwacht geen enkele selecteur dat je jezelf eens lekker door de modder gaat zitten halen.

Ik heb echt wel eens een kandidaat gehad die per ongeluk (hoop ik toch ) vertelde dat ie altijd te laat was en er soms de kantjes van af loopt.
Kansloos natuurlijk zo iemand

Waar het om gaat bij deze vraag is dat je laat zien dat je in staat bent tot een gezond stuk zelfreflectie / zelfkennis en dat je nadenkt over je persoonlijke ontwikkeling.
Welke eigenschappen wil je nog beter ontwikkelen, hoe denk je dat te doen etc.

De kernkwaliteiten / kernkwadrant van Ofman zijn natuurlijk een mooi instrument om jezelf beter te leren kennen en zijn heel mooi om te gebruiken bij zo'n vraag.
http://www.carrieretijger.nl/functio...ernkwaliteiten

Maar neem dan wel een eigenschap die echt bij jou past en geen sociaal gewenst voorbeeldje...

Echt ontdekken waar je kracht ligt, wat je talenten zijn en waar je hart van gaat huppelen en waarin je nog wilt groeien en jezelf vervolgens authentiek presenteren...

Ik geloof nog steeds dat dat de sleutel is voor een succesvolle carriere (cq. droombaan) en daarom doe ik ook wat ik doe......

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren