Los bericht bekijken
  #7  
Oud 17 januari 2007, 21:48
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Machinist

Ik ben nog even aan het puzzelen geweest en volgens mij is de brief nu af. Wat vind je er nu van?

Betreft: vacature machinist/steward

Beste ......,

Het “spoor” is mij met de paplepel ingegoten. Mijn vader werkte als hoofdconducteur bij de Nederlandse Spoorwegen en heeft mij als “kleine jongen” vaak meegenomen op de trein. Het werk van de machinist heeft mij vanaf die tijd geboeid. Regelmatig mocht ik naast de machinist plaatsnemen.
De knoppen, hendels en meters, de werking van de trein. Door de vacature van 13 januari in de Leeuwarder Courant kan mijn jongensdroom nu misschien in vervulling gaan.

Op dit moment ben ik werkzaam als beslisser Claim Werkloosheidswet bij UWV maar ben toe aan een nieuwe functie die beter aansluit bij mijn interesses. De mate van verantwoordelijkheid voor het veilige vervoer van uw klanten spreekt mij enorm aan. Graag zou ik bijdragen om de kwaliteit van het vervoer naar een nog hoger niveau te brengen.

In mijn huidige werk is flexibiliteit van groot belang. Daarnaast is nauwkeurigheid en een grote mate van zelfstandigheid onontbeerlijk.
De ervaring die ik heb opgedaan in mijn huidige functie maakt mij dé kandidaat om uw klanten veilig, betrouwbaar,vriendelijk en met groot enthousiasme te vervoeren. Dit omdat ik als machinist/steward ook zelfstandig, klantvriendelijk en sociaal moet zijn.

Van de heer van de Bij, vestigingsmanager te Leeuwarden, heb ik begrepen dat de opleiding Buitengewoon Opsporingsambtenaar voor de functie steward verplicht is. Vanzelfsprekend ben ik bereid alle benodigde opleidingen en cursussen te volgen.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten. Voor verdere informatie met betrekking tot mijn werkervaring verwijs ik naar mijn curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,

............................

De werkervaring in je c.v. moet volgens mij nog even in omgekeerde volgorde getypt worden en dan vind ik hem oké. Ik neem aan dat jij je naam, adresgegevens, enz. nog gaat vermelden.

Heb je ook nog een interessante hobby die met treinen te maken heeft? Zo ja, dan kun je die onder het kopje hobby's nog op je c.v. plaatsen.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren