Los bericht bekijken
  #15  
Oud 16 november 2008, 18:49
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Acteur worden of niet...

Beste Hein,

Ik wil ook erg graag acteur worden, het liefste in een Amerikaanse familie/fantasie/drama film, vooral nadat ik Bridge to Terabithia zag, het lijkt mij het beste om eerst een diploma te halen voor als je het acteren opgeeft na een paar jaar, dat je niet werkeloos raakt en zo in de problemen raakt, mijn moeder vind het HELEMAAL niet goed als ik ga acteren, maar mijn vader daarintegen wel. Ik ben pas 12 en ik heb dus nog een heletijd om van gedachte te veranderen, maar als ik niet van gedachte verander zorg ik er eerst voor dat ik een diploma haal, en dan kijk ik wel verder in Amerika, want we gaan verhuizen.

Mijn moeder zei ook al dat je in Amerika meer kans maakt om gescout te worden enz. daarom wou mn vader voor mij naar Amerika verhuizen. Dat word een hele gedoe weet ik, maar als we er eenmaal zijn zal het wel goed komen . Ik heb ook al heel vaak met kerstmusicals van school meegespeeld en het kerstspel in verschillende kerken heb ik ook gedaan, ik vind het echt geweldig om een toneelstuk uittevoeren met overal camera's om je heen, dus dan word acteren in een film natuurlijk een droom die uitkomt.

Ik denk dat als je in Nerderland blijft dat je mee moet doen aan schoolmusicals als je nog op school zit en niet zenuwachtig zijn, en het vooral niet laten blijken, leef je in en richt je op het verhaal van de toneelstuk. Ga eens meedoen met auditeits en je beste beentje voorzetten, dan komt alles goed .
Met citaat reageren