Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 juni 2007, 11:19
Tom120343 Tom120343 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 3
Tom120343 is on a distinguished road
Standaard open solicitatie leerkracht, graag tips

Betreft: open sollicitatie leerkracht hout-bouw-informatica
Geachte heer Peeters,

Door middel van deze brief geef ik blijk van mijn belangstelling om als Leerkracht voor uw school te werken. Na mijn stageperiodes in uw school, en mijn opleiding daar heb ik ondervonden nog een hechte band te hebben met de school. Mijn interesse in het lesgeven zelf is ontstaan tijdens mijn vakantiewerk als zeillesgever aan jongeren, en bevestigd tijdens mijn eerste stage gedurende de opleiding.
Ik heb mijn opleiding als industrieel schrijnwerker op uw school doorlopen, en heb de 3-jarige opleiding Professionele Bachelor Secundair onderwijs gevolgd op de Karel De Grote Hogeschool in Antwerpen. Waarvoor ik in stageverband onder andere op uw school stage heb gelopen, maar ook op het Vrij technisch instituut te Lier, de Vrije technische school te Sint Niklaas, Buso School “De Regenboog” te Lier en het Vrij instituut voor technisch onderwijs te Hoogstraten.
Uw School is een van de beste scholen in Vlaanderen, waar ieder beginnend leerkracht zou willen werken, en het is voor mij ook de meest dichtbijgelegen school, ik ben nu net afgestudeerd en enorm gemotiveerd om de leerlingen de benodigde kennis bij te brengen. In mijn ervaringen als stagiair weet ik dat de weg om een goed leerkracht te worden nog niet af is, ervaring komt maar met de jaren. Doch ben ik gemotiveerd om deze stap te volbrengen, en zou ik het zeer leuk vinden te kunnen bijdragen aan de vorming en opleiding van jongeren, die later ook hun weg zullen moeten vinden in de wereld en het arbeidsmilieu.
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid.
Met vriendelijke groet,



naam



Bijlage: curriculum vitae

Thanx op voorhand
Met citaat reageren