Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 juli 2007, 18:52
Mer student
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wie kan mij adviseren bij de opleiding HBO-MER

Hoi Saida,

Da's toevallig, ook ik ben na mijn mbo opleding gaan werken. Ook ik heb Directiesecretaresse/Management Assistent gedaan en er vervolgens niks meer mee gedaan. Ik ben in de horeca gaan werken en ben via verschillende functies opgeklommen naar een leidinggevende functie. Na een switch kwam ik ook tot het besef dat ik weer wilde gaan leren, en MER sluit daar goed bij aan. (op mijn werkervaring en wat ik nu doen, ook weer een leidinggevende functie)

Ik heb zelf bij hogescholen geinformeerd en ben op een intakegesprek geweest. Hierbij heb ik advies gekregen en vrijstelling voor vakken dmv eerder verworven competenties waardoor ik de opleiding sneller kan doen.

Ik kan dus jou aanraden om eens contact op te nemen met hogescholen bij jou in de omgeving die de opleiding aanbieden en daar op gesprek te gaan om een studieadvies op maat te geven.

Het is dus heel goed mogelijk om nog te gaan studeren :-). Ik ga hem ook in deeltijd doen, daar staat 20-25 uur per week voor en dat is inclusief collegeuren. (7 per week).

De opleidingen starten in september weer, het is nu vakantieperiode maar misschien kan je nog ergens op gesprek. Meestal beginnen in februari ook weer opleidingen bij genoeg deelname.

Groetjes!
Met citaat reageren