Los bericht bekijken
  #4  
Oud 2 november 2011, 13:26
Tessa Tessa is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2011
Berichten: 7
Tessa is on a distinguished road
Standaard

- je leeftijd staat al in je CV;
- naar mijn mening hoef je ook niet te zeggen dat je je voorstelt;
- ik vind sommige zinnen te lang;
- volgens mij moet je nog even goed kijken naar je interpunctie .

Ik zou zoiets van maken:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linnepin87 Bekijk bericht

Plaats, datum

Betreft: sollicitatie stage derde jaar SPH.

Geachte heer, mevrouw,

Toen ik uw internetsite bekeek en de informatie las over de instellingen binnen de xxx werd ik meteen enthousiast. Daarom wil ik graag solliciteren naar een stageplaats binnen de xxx.

Op dit moment ben ik tweedejaars studente van de SPH opleiding aan de Hogeschool van xxx. In het kader van deze opleiding ben ik op zoek naar een organisatie waar ik minimaal xxx dagen stage kan lopen. Ik mag (of kan) minimaal x en maximaal x dagen per week stage lopen en kan direct aan de slag of op een later tijdstip dit collegejaar.

[waar heb je deze ervaring opgedaan?] [Tijdens mijn stage bij xxxx of mijn werkzamheden bij xxx] heb ik ervaring opgedaan met kinderen en ouderen, maar ik wil daarnaast graag ervaring opdoen met andere leeftijdsgroepen en (of om) zo een beter beeld te krijgen van mijn keuzemogelijkheden voor de toekomst. Daarom zou ik graag op de afdeling xxx of de afdeling xxx stage willen lopen. Deze afdelingen spreken mij erg aan omdat er op deze afdelingen gewerkt wordt met jongeren/volwassenen die last hebben van persoonlijkheidsproblematiek.

Het motto dat ik tegenkwam op uw internetsite ‘Onder hardnekkige patronen zitten vaak krachtige personen’ sprak mij erg aan omdat deze mensen veel kracht in zich hebben en ik het mooi vind om te zien hoe ze deze kracht omzetten om meer grip op hun leven te krijgen. [Het zou een echte uitdaging zijn om een dergelijke groep te mogen begeleiden.]
Ook spreekt het mij aan dat er binnen deze twee instellingen gebruik wordt gemaakt van de kracht van de groep. Ik ben van mening dat je als cliënt veel meer zult leren en aannemen van mensen die hetzelfde meemaken.

Ik zie mezelf als iemand die zeer sociaal en leergierig is en zeer graag met mensen werkt. Ik bezit een gezonde dosis doorzettingsvermogen gecombineerd met groot verantwoordelijk-heidsgevoel.

Graag zou ik deze sollicitatiebrief en mijn Curriculum Vitea in een persoonlijk gesprek nader toelichten. Daarom wacht ik uw reactie met veel belangstelling af (of tegemoet).

Met vriendelijke groet

Linda Laan


Bijlage: Curriculum Vitae.
Met citaat reageren