Los bericht bekijken
  #2  
Oud 18 mei 2006, 21:54
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: carriereswitch wel of niet

Hoi Niki,
Ik heb best ook al een lange opleiding pereode gehad allewel ik niet hoger ben gekomen dan MBO wtb metaalbewerker maar ik ben in de chemie terrecht gekomen.. een ding weet ik wel de werksfeer waar in ik werk wil ik niet meer.. kans op groeien is nihil gezien mijn reputatie dat ik altijd mooie woorden heb en ze soms overbluf maar dat neemt niet weg dat ik mijn werk goed doe en dat ik een vakman ben als heftruckbestuurder in een chemicalien opslag ik heb zelfs mijn depothouders diploma. mijn liefde gaat uit naar ontwerpen en produceren van hangers(heb laatst een cursus edelsmeden gedaan)en logo's ontwerpen waar ik een paar voorbeelden van heb. ik heb ook zitten denken om bij de milieu politie te gaan want dat leek me echt leuk.. alleen de gewone politie opleiding kon mij niet garanderen dat ik daar terrecht kwam.. dus het wordt iets wat ik met mijn handen kan maken.. ik heb inmiddels ook al ervaring als secretaris... het is soms best lastig als je overal alles van wil weten dan kan je niet meer kiezen maar het komt er op neer... wil jij uit de situatie?? (duurde voor mij ook heel lang voor ik het wist dus ben nu een cv aan het maken) groet Jeroen
Met citaat reageren