Los bericht bekijken
  #6  
Oud 12 september 2006, 12:19
marcmarieke
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Combinatie combineren...

Ik heb de volgende brief opgesteld om informatie aan te vragen (als ik de kans niet heb om te bellen) bij verschillende organisaties. Kan iemand mij tips geven om de brief eventueel te verbeteren?

Alvast bedankt!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Betreft: informatie

Geachte heer/mevrouw,

Momenteel ben ik bezig met een NIMA – opleiding, gericht op de marketing. Mijn uiteindelijke doel binnen deze functie is marketingmanager Sport, specifiek gericht op de paardensport.

Door mijn vooropleiding (Paardenhouderij ZB) en zeer grote interesse is dit een ideale combinatie van vaardigheden. Echter, of een dergelijke functie überhaupt bestaat binnen uw branche is mij nog niet bekend.

Daarom wil ik u vragen om meer informatie betreft deze functie. Is deze functie bekend binnen uw organisatie, welke eisen stelt <<BEDRIJF X>> aan de persoon welke de functie moet vervullen, etc. U zou mij een groot plezier doen door mij enig inzicht te geven in uw opvatting betreft deze kwestie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren