Los bericht bekijken
  #2  
Oud 21 april 2006, 14:10
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: open sollicitatiebrief stage

Ik vindt het er goed uitzien! heb nog enkele opmerkingen tss. haakjes toegevoegd, nog veel succes!

CV: ik zou ipv "engels:redelijk", zeggen 'voldoende' of 'basiskennis' of iets dergelijks, klinkt minder negatief

BRIEF:

Geachte mevrouw van der Meer,

Naar aanleiding van mijn huidige werkzaamheden bij CPM als donateurwerver voor de KWF Kankerbestrijding lijkt het mij erg interessant om stage te lopen bij CPM en deze werkzaamheden vanaf (beter: vanuit) een ander gezichtsveld te bekijken. Inmiddels ben ik bijna anderhalf jaar werkzaam als donateurwerver voor verschillende fondsen, en het lijkt mij zeer leerzaam voor mijn verdere carričre om bij een veelzijdig bedrijf als CPM stage te lopen.

Zoals in mijn c.v. vermeld staat doe (beter: volg)ik de HBO-opleiding Management, Economie en Recht en ben ik dus op veel afdelingen inzetbaar. Mijn studieloopbaan verloopt rooskleurig en ben dan ook in het bezit van mijn propedeuse. In het tweede blok van het derde studiejaar zou ik graag bij CPM stage willen lopen en dat zal omstreeks november 2006 zijn.

Na een aantal weken geleden contact te hebben (beter: Nadat ik enkele weken geleden contact heb gehad met...) Leonie Duin en Bastiaan van Houten ben ik geënthousiasmeerd voor de werkzaamheden die zij verrichten, ik zou dan ook graag een stageplaats willen op de afdeling Direct Sales of de afdeling personeelszaken.

Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om één en ander toe te komen lichten in een oriënterend gesprek. Ik hoop snel iets van u te vernemen.
Met citaat reageren