Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 oktober 2012, 11:21
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Ik krijg het idee dat je een beetje last hebt van het 'imposter syndrome', ofwel het bedriegerssyndroom. Vooral door de zin '... ik ben bang dat ik dit niet kan waar maken ofzo...'. Mensen die 'lijden' aan dit syndroom hebben het gevoel dat ze eigenlijk de boel aan het bedriegen zijn. In de ogen van anderen doen ze hun werk goed, maar zelf hebben ze het idee dat ze op een dag door de mand zullen vallen en dan zal iedereen zien dat ze helemaal niet zo goed zijn als de anderen dachten.
Allereerst wil ik je geruststellen: als je baas niets in je gezien had, was je echt niet voor vast aangenomen. Je hebt dus wel degelijk iets in je mars.

Citaat:
hoe zorg ik ervoor dat ik meer op de voorgrond treed en blijf en ik meerwaarde ben voor de organisatie? alleen je werk doen is namelijk niet voldoende
Door bijvoorbeeld je mening te geven tijdens vergaderingen, presentaties te verzorgen en goed op de hoogte te zijn van lopende zaken en in- en externe ontwikkelingen. Probeer hierin je eigen stijl te ontwikkelen en je wordt vanzelf een gekleurder muisje.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren