Los bericht bekijken
  #3  
Oud 3 augustus 2011, 20:01
hallosunshine hallosunshine is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 9
hallosunshine is on a distinguished road
Standaard

Hello Roque,
inderdaad, ik ben echt kantoor-moe!
In de tussentijd ben ik werkloos, Maandag was mijn laatste dag..
Ik heb aan de universiteit gestudeerd, mijn eerste taal was Engels (en daar ging ook mijn scriptie erover) en als tweede taal had ik Spaans..na zoveel jaren, kan ik de taal gelukkig nog redelijk goed lezen en begrijpen, maar om weer te kunnen praten zou ik wel veel moeten oefenen. Wat betreft Engels, Nederlands (en Italiaans uiteraard) spreek ik ze vloeiend, vooral over mijn Nederlands krijg ik vaak complimenten (en daar ben ik trots op).
Als ik mijn titel met een vergelijkbare nederlandse studie moet vergelijken, ik denk dat ik een HBO opleiding afgerond heb, of misschien een bachelor (ik twijfel over een WO).
Als ik al zei, zou ik graag een baan in de groene sector willen vinden, hovenier zou leuk zijn maar ook in een tuincentrum werken zou heel fijn zijn. Een vriend van me werkt als begeleider op een zorgboerderij en als hij vertelt dat hij de hele dag buiten is, op de velden (op een tractor), krijg ik tranen in mijn ogen..
Ik vrees dat ik de motivatie en de entusiasme wel heb, maar geen ervaring en/of relevante opleiding in die sector.
Dat is een beetje mijn verhaal..
Fijne avond!
Ilaria
Met citaat reageren