Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 januari 2010, 22:48
overijssel2010 overijssel2010 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Berichten: 4
overijssel2010 is on a distinguished road
Standaard Baanwissel of andere opleiding?

Hallo, ben een jongeman van 24.

Afgeronde MBO3 en 4 opleiding als Systeembeheer en Netwerkbeheer.
Tijdens school bij een PC-zaak gewerkt, zo'n 5 jaar, en ervaring opgedaan in sales, technische ondersteuning, inkoop en commerciele zaken mbt het assortiment en acties.

Besloten om meer met mijn diploma's te gaan doen en nu in de detachering actief als helpdeskmedewerker.

Daarnaast ben ik sinds een jaar voorzitter van een autoclub waar we met nog een stel mensen diverse zaken voor organiseren en ondernemen. Dit is mijn passie.

Ik weet niet zo goed wat ik wil. Echt toekomst als helpdeskmedewerker is er niet, maar vaak zijn dit wel de gezelligste afdeling afh. van de organisatie waar je werkt. Het organiserend bezig zijn, en de tekstuele dingen vanuit de hobby vind ik ook enorm leuk.

En vanuit mn vorige werk heb ik het onderhouden van zakelijke en consumer relaties/correspondentie altijd leuk gevonden, samen met het adviseren per mail of telefoon.

Mijn ideale baan is dus 1ste of 2de lijns helpdesk met mogelijkheden om te werken op locatie en het onderhouden van klantcontact bijvoorkeur in de Automotive wereld. Dit is er alleen niet en ik merk dat ik mezelf niet echt kan motiveren om dmv certificaten me erg te verdiepen in de materie die bij het die-hard systeem- en netwerkbeheer komt kijken.

Iemand suggesties of waar bovenstaande zaken/eigenschappen/wensen nog meer in terug te vinden zijn? Op dit moment vind ik mijn hobby/passie leuker dan mijn werk, en ik wil hetgeen ik ervaar in de hobby ook meer in mn werk terug kunnen zien.
Met citaat reageren