Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 juli 2008, 18:25
Soloman Soloman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 4
Soloman is on a distinguished road
Exclamation Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend.

x

xxxxx, 15 juli 2008

x



Betreft: Sollicitatie Stage bankmederwerker



Geachte heer Hakker,

Met deze brief wil ik mijn interesse tonen om stage te lopen bij uw instelling. Via de website van Ecabo zag ik dat u erkend bent MBO-leerlingen in de praktijk op te leiden.
In het derde studiejaar wat voor mij begint in september 2008 moet ik een half jaar achtereen stage lopen, dit op de dagen: woensdag, donderdag en vrijdag.
Mijn éérste stage periode moet bij een bank plaats vinden in de periode 2-09-2008 t/m 2-01-2008, daarna moet ik weer bij een verzekeringsmaatschappij stage lopen.

Wellicht vraagt u zich af wat ik in uw organisatie te bieden heb.
Ten eerste zou ik mij graag aan u willen voorstellen: ik ben x x , x jaar jong. Op dit moment ben ik derdejaars student MBO Bank-& Verzekeringswezen aan het x aan de x x te x.. Ik zou mijzelf omschrijven als een leergierige en ambitieuze student met een hoog doorzettingsvermogen. Verder ben ik iemand die tegen kritiek kan en zowel zelfstandig als in een teamverband kan werken.
Ik heb eerder stage gelopen bij een instelling met de functie 'verzekeringen'. In die periode van mij heb ik veel aspecten van mij zelf kunnen verbeteren. In klantenbenadering, wat er belangrijk is, heb ik in die periode een grote vooruitgang gemaakt. Ik kan producten promoten en tegelijkertijd aan de belangen van de klanten denken.

Wat nadelig is, dat ik weinig praktijk ervaring heb in de bankwezen. Therorie over bankproducten beschik ik wel, maar ik moet nog veel leren.
Paar redenen waarom ik juist bij de ABN Amro solliciteer is, omdat de mensen in mijn omgeving erg tevreden zijn met uw instelling. Verder ken ik ook mensen die stage hebben gelopen bij de ABN Amro in andere regio's en zij vonden het ook een perfecte instelling. Nu wil ik ook deel uitmaken in uw instelling om zelf ook allerlei zaken mee te maken.

Graag kom ik mijn sollicitatie nader toelichten, dit als het kan ná 15 augustus 2008. Mijn famillie heeft plotseling een beslissing genomen om naar Turkije te gaan voor vakantie, daarom ben ik in een maand vanaf 18 juli 2008 niet beschikbaar. U kunt wel contact opnemen met mij d.m.v. een e-mail of telefonisch kan ook . Ik hoop een uitnodiging van u te mogen ontvangen voor een sollicitatie gesprek.



Bijlage: Curriculum Vitae

Met vriendelijke groet,




x x

Uitleg Ik weet het.. hij is TE lang, daarom vraag ik om jullie hulp.
Maakt niet wat, het is alleen maar goed als jullie IETS verbeteren. Als jullie het niet te lang vinden, dan is het oké met mij, verder kunnen er veel grammatica fouten in mijn brief zitten, dit omdat ik erg duizelig dit alles heb getypt(ben nog steeds duizelig van dit alles). Ik zou eigenlijk over paar weken solliciteren, tijd zat dacht ik.. tot dat m'n ouders zeiden: Ej, het is wat plotseling, maar we gaan naar turkije!! dus help.. s.v.p.
Met citaat reageren