Los bericht bekijken
  #2  
Oud 18 juli 2015, 08:49
Anoukvb Anoukvb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 november 2013
Berichten: 12
Anoukvb is on a distinguished road
Standaard

Goedemorgen Noes,

De kern wat je probeert te vertellen lijkt mij helder. Waar je op moet letten zijn spelling, grammatica en interpunctie. Een paar voorbeelden.

Citaat:
In het verleden heb ik met veel plezier verschillende activiteiten organiseert en uitgevoerd met kinderen in alle leeftijdsgroepen
Citaat:
Zo doe ik al een aantal jaren vrijwilligerswerk bij het timmerdorp in mijn woonplaats waarbij de kinderen een week lang gaan timmeren, verven en ravotten maar daarnaast organiseren ik ook al een tijdje maandelijks een (thema)disco
Maak je zinnen niet te lang:
Zo doe ik al een aantal jaren vrijwilligerswerk bij het timmerdorp in mijn woonplaats waarbij de kinderen een week lang gaan timmeren, verven en ravotten. Daarnaast organiseer ik een maandelijkse (thema) disco.

Citaat:
maar ook kinderfeestje organiseert werden helaas ben ik noodgedwongen mee gestopt omdat de subsidie stopt werd gezet
Dit zou ik uit de brief halen. Dit kun je altijd nog nader toelichten in een gesprek indien er naar wordt gevraagd.

Citaat:
Door al deze ervaringen ben ik erachter gekomen dat dit helemaal mijn ding is en dan ook graag hier op werkgebied iets mee wil gaan doen.Daaromvolg ik de opleiding 'Organiseren' die ik nog in 2015 hoop af te ronden.
Lees je brief verder na op spelling, grammatica en gebruiken van de juiste persoonsvormen Succes met solliciteren
Met citaat reageren