Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 januari 2011, 19:48
Daatje Daatje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2011
Berichten: 1
Daatje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Gemeente (graag mening)

Naam
adres

Gemeente XXX
adres
xxx
xxx
xxx

Betreft: Sollicitatie Medewerker Klantcontactcentrum vacature 2010/31

Plaats, 19-01-2011

Geachte heer/mevrouw,

Met veel belangstelling heb ik uw vacature gelezen van Medewerker Klantcontactcentrum op de website van XXXX. Ik zou graag in aanmerking willen komen voor deze functie.

Deze functie lijkt me een grote uitdaging en één waarin ik ook veel kennis op kan op doen van andere medewerkers die werkzaam zijn op de afdeling. Met de juiste ervaring denk ik op dit moment dan ook zeker over de nodige kennis te beschikken om bij uw bedrijf aan de slag te gaan! Naast mijn ervaring, ben ik bovendien bekend met diverse administratieve werkzaamheden en weet ik met mijn goede communicatieve vaardigheden, de mensen juist te woord te staan.

Bij een aantal werkgevers heb ik al de nodige ervaring opgedaan. Hiervoor heb ik gewerkt bij het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie bij het LNV-loket te Assen. Hoofdzakelijk bestond het werk uit het telefonisch beantwoorden van vragen over wet- en regelgeving of ze naar de juiste instantie doorverwijzen, waarbij je alles moest vastleggen in het dossier.

Met mij zult u dan ook een bijzonder enthousiaste en collegiale werknemer in dienst nemen! Verder ben ik leergierig, secuur en gedreven in mijn werk. Ook kan ik prima zelfstandig danwel in een team functioneren.

Natuurlijk ben ik van harte bereid deze brief en mijn CV nader toe te lichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Voornaam + achternaam

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren