Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 juni 2015, 22:17
ThatGuyWithGlasses ThatGuyWithGlasses is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2015
Berichten: 3
ThatGuyWithGlasses is on a distinguished road
Standaard Kan ik hbo aan? stress

hoi

ik ben anoniem en 16 jaar oud
mijn verhaal


ik heb een kader advies (me leraar twijfelde heer erg tussen kader en vmbo maar mijn inzet was niet goed) gekregen op de basisschool toen ik mij ging inschrijven voor een middelbare school moest ik een intaketoets maken ik had die toets zo goed gemaakt dat ik kader gemengd theoretisch mocht doen dus dat deed ik toen maar...
ik zat 8 maanden op die school maar toen moesten wij verhuizen naar een heel anderen stad vanwege mijn broer die verstandelijk gehandicapt is (ze konden mijn broer geen zorg geven bij zijn dagopvang dus moesten wij naar een andere stad verhuizen waar hij wel die zorg kreeg)
dus ik was verhuisd naar een andere stad en dus ook een andere school ik kwam daar in een kader klas (dus geen kgt klas)
maar ik kon niet goed mij best doen op school omdat ik geen vrienden had in mijn nieuwe woonplaats en ik werd ook gepest en verder had ik ook geen inzet meer

dus ik was afgezakt naar basis
(derde klas) ik leerde toen wel vrienden kennen enzo want ik kwam in de klas met mensen die dicht bij mij woonden en ik had een hobby gekregen (boksen) ik werd ook niet meer gepest enzo.
dus ik probeerde van basis 3 naar kader te gaan (wat al moeilijker dan normaal is want normaal mag je alleen van basis naar kader in de eerste en tweede) me punten waren goed maar me gedrag niet.
dus ik ging gewoon naar de vierde (basis)
ik ben geslaagd voor me basis examen zonder enige moeite er voor te doen dit zijn mijn examen punten
nederlands 7.7
Engels 8.8
Wiskunde 8.3
Economie 9.3
Handel en Administratie 5.5 (iedereen op onze school heeft laag voor handel en administratie onze school heeft nu daardoor problemen)

sinds het begin van de vierde was mijn slechte gedrag tegenover leraren enzo weg maar ik deed nogsteeds nooit mijn best in de klas want ik stond overal toch al heel hoog voor in de vierde dacht ik wanneer ik op het mbo zit ga ik alles geven en zo hoog mogelijk komen

nu ben ik super gemotiveerd om een hbo opleiding in de economische richting te volgen maar ik denk telkens bij mezelf
ja dat lukt toch niet je uiteindelijk word je gewoon een mbo'er en word er telkens heel verdrietig van nu
ik denk dat als ik eindig als een mbo'er dat ik dan van binnen kapot ga want ik vind de hbo opleiding die ik wil volgen (international bussniss studdies) echt super vet

wat moet ik doen ik zit nu in de zomervakantie en zit er echt mee..
ik Hoop zo erg dat ik het kan alleen ik WEET niet of ik het kan
ik denk de heletijd IK MOET HBO HALEN
maar ik kan bijna nergens anders aan denken en soms word ik er echt gestresst van
wat denken jullie denken jullie dat ik HBO aan kan ??
Met citaat reageren