Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 januari 2009, 17:34
tervelde tervelde is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Berichten: 1
tervelde is on a distinguished road
Standaard tweede gesprek zou ik de baan krijgen?

ik ben momenteel druk aan het sollicteren. ik zou graag van andere mensen willen weten of jullie ook wel eens mee hebben gemaakt dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je verwacht dat je bent aangenomen en dat dit toch vies tegenvalt. ik heb vrijdag een tweede gesprek gehad en krijg daar aankomende week uitslag. de gesprekspartner (directeur) zei aan het einde van het gesprek, Ik vond het een prettig gesprek. kan ik nu aannemen dat ik een grote kans maak of dat dit weer een standard afsluiting is. verder ging het gesprek goed. hij gaf ook aan dat ik bij hun meer mogelijkheden heb als bij andere bedrijven waar ik ook een sollictatie procedure heb lopen.
Ik denk dat er veel mensen zijn die dit probleem ook hebben. zou ik de baan krijgen of niet. door een reactie van het bedrijf kun je heel zeker er van worden. maar elke keer op je bek vallen met een afwijzing is zeer vervelend. vooral als het bedrijf zo positief is. maar bij deze sollitatie heb ik een goed gevoel. een prettig gesprek uit de mond van de directeur dan mag ik toch goede hoop hebben of niet??
Met citaat reageren