Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 oktober 2017, 20:23
Anna1980 Anna1980 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2017
Berichten: 1
Anna1980 is on a distinguished road
Standaard Feedback op sollicitatiebrief

Ik zou graag jullie mening hebben over deze sollicitatiebrief? Ik heb namen en adressen weggelaten ivm privacy




Mijn adres


Adres bedijf


Arnhem, 2 Oktober 2017


Betreft: vacature productiemedewerker




Geachte meneer/mevrouw,


U treft hier een echte kaasliefhebber die op zoek is naar een leuke en afwisselende baan in uw moderne productiebedrijf met een uitstekende werksfeer. En die graag wil werken in uw jonge en dynamische team.

Deze kaasliefhebber heeft al voor diverse productiebedrijven in de voedingsindustrie gewerkt en heb daar veel verschillende werkzaamheden verricht zoals inpakken, handmatig snijden, aanvoeren materialen, afvullen van grondstoffen, afwegen van product, assisteren van de operators aan de lijn, en zorgen voor een nette en schone werkomgeving.

Als productiemedewerker vindt ik werken in een team erg belangrijk, je zorgt samen voor een kwalitatief en hoogwaardig eindproduct en het is daarom erg belangrijk om goed te communiceren met je collega’s en bereid te zijn om ze te helpen als dat nodig is, ook ben ik goed in overleggen en niet bang zijn om mijn mening te geven of die te vragen van een collega, Dit maakt mij daarom een echte team player.

Wat mij ook erg geschikt maakt als uw nieuwe medewerker, Is dat ik door mijn werkervaring in de andere productiebedrijven heb geleerd snel te kunnen schakelen tussen de verschillende werkzaamheden en werkplekken, Dit is wat mij erg aantrekt in dit werk want het maakt je werk uitdagend en afwisselend.

Andere goede eigenschappen van mij zijn dat ik verantwoordelijk, betrouwbaar en loyaal ben. Ook ben ik een echte aanpakker en zorg dat mijn werk op tijd klaar is, En tot slot ben ik zeer leergierig en probeer ook zoveel mogelijk te leren door goed te luisteren naar meer ervaren collega’s en mijzelf beschikbaar te stellen voor eventuele cursussen binnen het bedrijf. Dit heeft mij bij een eerdere werkgever al de mogelijkheid tot het behalen van mijn ETP certificaat opgeleverd.


In deze brief heb ik mijn ervaring en vaardigheden kort aan u toegelicht, Hopelijk heb ik uw interesse kunnen wekken en kan ik u meer vertellen in een persoonlijk gesprek. Bijgevoegd in de bijlage vindt u mijn curriculum vitae.




Met vriendelijke groet,

Mijn naam
Met citaat reageren