Los bericht bekijken
  #114  
Oud 13 april 2009, 11:35
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Advies gevraagd over sollicitatiegesprek

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo Bekijk bericht
Soms sturen ze me wel een aanbod, maar dat zijn functies op mbo gebied die ik niet ambieer. Ik doe toch geen avondstudie HEAO en zeg mijn contract op om een functie op mbo aan te gaan nemen??? ik snap hun niet.
W&S bureau's en UZB's kiezen doorgaans voor zekerheid. Jij bent het product waarmee ze de klant tevreden willen stellen. Jouw ambities zijn voor hen eerder een risico dan bewezen zekerheid.


Citaat:
Die vacature's bij Personato blijven heel lang open staan, waarom mij dan geen kans geven?.
Informeer eens of al die vacatures die op de website staan (nog) actueel zijn.


Citaat:
Bij een andere interessante functie wilde ze me niet bemiddelen omdat ze dachten dat dat geen uitdaging voor mij zou zijn??wat voor mij totaal niet waar was!!
En toen?

Heb je ze niet heel erg duidelijk gemaakt dat ze jou daarmee verkeerd inschatten?

Tip: Print een of meer vacatures uit waar je warm van wordt en ga ermee naar Personato. Overtuig ze maar (net zoals in een sollicitatiegesprek) dat ze aan jou een goede kandidaat hebben. En zeg tegen hen dat je geen HEAO studie doet om functies op MBO toegeschoven te krijgen.

En ga op zoek naar W&S bureau's die jou iets te bieden hebben en die iets verder kijken dan een computerbestand.

Werk aan winkel
__________________
Rianne