Los bericht bekijken
  #6  
Oud 1 maart 2013, 02:22
LauraL LauraL is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 februari 2013
Berichten: 3
LauraL is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_W Bekijk bericht
Een serieuze opleiding op HBO-niveau afdoen als een uit de hand gelopen hobby is flauwekul. Net zo als Marieke zegt; gewoon op je CV zetten. Zelf noem je al een paar positieve eigenschappen en vaardigheden die je daar hebt ontwikkeld.
Mja, dat was lichtjes overdreven... Maar heb het er inderdaad bijgezet met de volgende motivatie:

"Ik ben met grote onderscheiding geslaagd in de opleiding verbale vorming en toneel. Binnen deze opleiding heb ik bepaalde kwaliteiten bij mezelf ontwikkeld, zoals groepswerk, zelfvertrouwen, creativiteit en cultureel engagement.
In een werkcontext kan dat zich vertalen naar vlotter teamwerken, het einddoel van bepaalde handelingen blijven nastreven en creatieve oplossingen zoeken voor problemen. Ik leerde flexibel en stressbestendig te zijn en heb leren omgaan met onverwachte veranderingen."

En aan de andere persoon die een vraag stelde: het gaat om een baan bij de douane op luchthavens. Dus teamwerk, snel kunnen ingrijpen als er iets gebeurd, omgaan met mensen, ...
Met citaat reageren