Los bericht bekijken
  #2  
Oud 19 mei 2015, 11:28
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Zou het ongeďnteresseerd overkomen als ik pas over (bijvoorbeeld) 3 weken wil beslissen waar ik wil werken. Ik kan namelijk nog bij een aantal bedrijven op gesprek en wil eigenlijk wel al mijn mogelijkheden verkennen voor ik een keuze maak. Omdat het nog anderhalve maand duurt voor ik afstudeer heb ik nog niet het gevoel dat ik nu al een keuze wil maken. Ik wil echter ook niemand voor het hoofd stoten door te lang te wachten.
Nee, dit komt niet ongeďnteresseerd over, maar juist heel bedachtzaam. Het is heel begrijpelijk en verstandig dat je goed wilt nadenken over je eerste baan na je afstuderen. Hoogstwaarschijnlijk weet jouw huidige werkgever ook dat je gewild bent en dat er meerdere kapers op de kust zijn. Het is dan ook niet gek dat ze je voor je afstuderen al een contract aanbieden. Speel nu (dus niet over drie weken) open kaart en maak duidelijk dat je goed wilt nadenken over je volgende loopbaanstap. Een goede en menselijke werkgever begrijpt dit en geeft jou de ruimte om je te oriënteren en een weloverwogen keuze te maken. Veel succes met het maken van je keuze!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren