Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 november 2011, 13:45
Danique Danique is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 10 november 2011
Berichten: 67
Danique is on a distinguished road
Standaard Na 11 jaar weer solliciteren als medewerker klantenservice, hoe is deze brief?

Hallo,

Na 11 jaar moet ik weer solliciteren.
Nu heb ik dus voor het eerst in 11 jaar weer een brief geschreven.
Willen jullie kijken wat jullie ervan vinden?
Alvast bedankt!

Betreft: vacature medewerker klantenservice
XXXX, 11 november 2011

Geachte mevrouw XXXX,
Uw advertentie in de regionale vacaturekrant editie november 2011 is voor mij aanleiding te solliciteren naar de functie van medewerker klantenservice. Na ons telefonisch contact van 10 november j.l. wil ik graag aangeven dat mijn voorkeur uitgaat naar een functie van 24 uur.

In mijn huidige functie als verkoopmedewerker in een boekhandel ben ik gewend om met klanten om te gaan, ze te woord te staan, bestellingen te plaatsen, informatie voor hen in te winnen, oplossingen voor problemen te zoeken, kortom allerlei vaardigheden om de klant tevreden de winkel te zien verlaten.

Na het lezen van uw vacature sprak mij de functieomschrijving daarom ook heel erg aan. Omdat bij deze functie de tevredenheid van de klant centraal staat. Ik ben stressbestendig, leergierig en enthousiast. De combinatie van mijn ervaring en mijn administratieve opleiding lijkt mij passend voor deze functie.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Hoogachtend,
xxxxxxxx
Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren