Los bericht bekijken
  #3  
Oud 23 juli 2012, 19:12
meave meave is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 39
meave is on a distinguished road
Standaard

Hoi Rene,

Dus ik hoef me geen zorgen te maken als ik zeg dat ik het contract niet teken. Er is niets afgesproken of op papier gezet door de werkgever over het eventueel terugbetalen van het traject. Al weet ik niet wat zij met het bureau hebben afgesproken, weet ik alleen dat ze een offerte hebben gestuurd voor een half jaar. Verder heb ik zelf niets hoeven ondertekenen.

Mijn nieuwe teamleidster probeert me nu wel te pushen voor het gesprek wat ik eigenlijk woensdag zou hebben. Echter heb ik nog een trajectbegeleidster (buiten het bedrijf om) en ik wil graag dat zij erbij is. Dit kan nu niet, omdat ze op vakantie is. Mijn teamleidster wil dit blijkbaar niet, want en dan Quote ik: 'Ik begrijp dat je graag een begeleider bij het gesprek wilt hebben. Echter vind ik het verstandig om deze afspraak toch door te laten gaan. Mijn voorstel is dat er na dit gesprek nog een tweede gesprek wordt gepland met je begeleider, xxxxx, erbij. Tijdens onze eerstvolgende afspraak hoef je niets te besluiten of hoef je niet te reageren als je niet wil. Je hebt dan de tijd om je te bezinnen op hetgeen je wordt voorgesteld. Tijdens het tweede gesprek kun je vervolgens in bijzijn van xxxx reageren op het voorstel.' Maar mijn idee juist was dat mijn begeleidster en ik dan allebei horen wat het voorstel is, en daarom wil ik het gesprek verplaatsen.

Ik heb nu heel erg het vermoeden dat ze het allemaal wel goed vinden dat ik weg wil, hoewel willen een groot woord is, het is meer moeten voor mijn gemoedstoestand. En dat ze me liever vandaag dan morgen kwijt zijn... Zo genoeg gespuw, ik laat jullie het wel weten wat er uit het gesprek komt, of niet, als ze toch mijn verzoek om het uit te stellen inwilligen. In ieder geval ik houd jullie op de hoogte!
Met citaat reageren