Discussie: Dilemma, Wat nu?
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 februari 2012, 10:31
khaosdrone khaosdrone is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 februari 2012
Berichten: 1
khaosdrone is on a distinguished road
Question Dilemma, Wat nu?

Hey allemaal,

Ik werk op dit moment als Controleur voor de toelevering van onderdelen voor een Autofabriek.

Ik werk hier nu nog via een uitzendbureau, Onlangs had ik een meningsverschil met het uitzendbureau over een niet nagekomen belofte.
Ik ben met dit probleem uitgekomen op een gesprek tussen Mij de Site Manager van het bedrijf waar ik werkzaam ben en de hoofdverantwoordelijke van het uitzendbureau.

Maar dit gesprek verliep niet zoals ik verwacht had want voordat ik de kamer binnen ging werd ik overdonderd door de Shiftleader met het volgende.

Ik had al vaker laten vallen op de werkplek dat ik interesse had om afdeling verantwoordelijke te worden dit had ik eens laten vallen bij de Team leader die mij op zijn beurt heeft aanbevolen bij de Shiftleader.
Niks aan de hand zou je zeggen maar de vacature die ik dan in zou moeten vullen is die van mijn huidige verantwoordelijke.

Ik heb daar totaal geen problemen mee,
Maar.....

Uit het gesprek begreep ik dat mijn huidige baas dit dus nog niet weet, Ikzelf probeer dit stil te houden maar ik hoor verder ook niks.

Op welke manier kan ik dit het beste bevestigen?
Shiftleader weer aanspreken? Brief Schrijven? Of naar mijn Teamleader gaan die mij heeft aanbevolen?

Even op een rijtje de hiërarchie op mijn werk.
Site manager (Baas van alle afdelingen en alle ploegen)
Shiftleader (Baas van mijn ploeg)
Team Leader (Baas van mijn team)
Zone Verantwoordelijke (baas van mijn zone)

Waarvan de laatste de functie is die ik zou moeten gaan vervullen.

Bedankt,
Met citaat reageren