Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 juni 2012, 19:31
huppelepup22 huppelepup22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2012
Berichten: 1
huppelepup22 is on a distinguished road
Standaard Hoeveel meer vragen Technische Dienst medewerker

Hallo,

Ben nu bijna een halfjaar geslaagd van school, sindsdien een vast contract in de wacht gesleept bij mijn ex-stagebedrijf. Nu loopt mijn half jaar contract bijna ten einde en dus wil ik weten wat er mogelijk is m.b.t. salarisverhoging er vanuitgaande dat mijn werkgever mij een nieuw contract voorschuift.

Werkzaamheden:
-Technische dienst van een computerwinkel: computer reparaties, computers opschonen van virussen, problemen oplossen, etc.
-Ik ben verantwoordelijk voor de in- en verkoop van onze winkel
-Ik ben het éérste aanspreekpunt voor onze (particuliere) klanten, zowel telefonisch als in de winkel
-Thuis bezoeken bij klanten, meestal particulieren maar ook geregeld zakelijke klanten
-1e lijns tot soms zelfs 2e lijns support geven m.b.t. problemen met servers (Officieel zijn wij een automatiseringsbedrijf)

-40 uur per week (waaronder iedere zaterdag, 's maandags vrij)
-Mobiele telefoon van de zaak, Nokia E75
-Geen kilometervergoeding <10km
-Opleiding: MBO niveau 4, waarvan 2 stage periodes bij mijn huidige bedrijf
-Functie: Service Engineer II
-Leeftijd: 20 jaar
-€1080 bruto in de maand

Gemiddeld zit ik van de 40 uur per week zo'n 20 uur ziels alleen op de zaak, 2 collega's (systeembeheerders) zijn dan op pad naar klanten. Niet dat dit zo erg is, maar ik ben van mening dat ik op deze manier een hele verantwoording heb over het wel en wee van 'het bedrijf', ik moet tenslotte alles in goede banen zien te leiden in die 20 uur dat ik alleen zit.

Als iemand bij de (ik zeg maar wat) Mediamarkt dezelfde verantwoordingen als mij zou hebben zal diegene worden ingeschaald als 'filliaalmanager', aangezien mijn bedrijf maar één vestiging heeft gaat dat voor mij dus niet op.

Mijn vraag aan jullie, hoeveel zou ik kunnen vragen zodra het op een salarisonderandeling uitkomt? Ik maak mezelf geen illusies, maar durf bijna met zekerheid te zeggen dat mijn werkgever niet snel iemand gevonden heeft die voor minder dan € 1500 bruto dezelfde taken gaat uitvoeren en die de zelfde verantwoordelijkheden als mij heeft.
Met citaat reageren