Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 februari 2017, 18:11
Sunshine87 Sunshine87 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 februari 2017
Berichten: 1
Sunshine87 is on a distinguished road
Question Wat mist er nog aan mijn sollicitatiebrief (voor zorgbemiddelaar)?

Geachte heer, mevrouw

De zorg is in ontwikkeling, zo ook mijn carričre. Na het lezen van deze vacature ben ik ervan overtuigd dat deze functie perfect aansluit bij mijn loopbaan.

Uit ervaring weet ik dat mensen moeite kunnen hebben met het kiezen van een zorgverlener. Mensen komen bij de huisarts met klachten en worden dan doorverwezen naar een andere zorgverlener. Dit roept bij mensen vaak onzekerheid en angst op, mensen weten niet wat ze mankeert. Mensen kiezen dan al gauw voor het 'bekende' en dat hoeft dan niet altijd het juiste te zijn.
Met mijn empathisch vermogen denk ik een bijdrage te kunnen leveren aan het maken van een juiste keuze.

Door mijn werkervaring met psychiatrische patiënten bezit ik de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Zo is het voor mij geen probleem om de manier van gespreksvoeren aan te passen aan degene waar ik mee spreek. Ik kan goed luisteren en me inleven in de situatie.
In mijn opleiding tot verpleegkundige zijn verschillende takken van de zorg behandeld. Daardoor beschik ik niet alleen kennis van de GGZ, maar ook van de AGZ.

Hopelijk heb ik mijn interesse voldoende kenbaar gemaakt voor een uitnodiging tot een gesprek.

Met vriendelijke groet,

D.
Met citaat reageren