Los bericht bekijken
  #4  
Oud 26 maart 2009, 23:23
Ariane Ariane is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2009
Berichten: 3
Ariane is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie groepsleerkracht

Misschien kan ik het dan beter zo doen:

adres enz

plaatsnm datum

Betreft: open sollicitatie groepsleerkracht

Geachte heer, mevrouw,

Bent u op zoek naar een enthousiaste pittige groepsleerkracht? Ik zal u in deze brief overtuigen waarom ik die groepsleerkracht ben die u zoekt.

Tijdens mijn opleiding heb ik stage gelopen in verschillende groepen op scholen binnen uw organisatie. Vanaf juni 2007 ben ik invalkracht op de **. Ik heb hier de afgelopen jaren meerdere weken achter elkaar ingevallen bij langdurige zieken. Uw organisatie is dus bij mij bekend en vooral het openbare karakter spreekt mij erg aan. Uw organisatie accepteert elke leerling ongeacht zijn afkomst en creeert voor ieder kind een prettige schoolomgeving.

Ik heb mijn LIO-stage gelopen in groep 4,5, wat ik ontzettend leuk vond. Met deze kinderen kun je al echte gesprekken voeren en ze zijn ontzettend geinteresseerd in de wereld om hen heen. Tijdens mijn stages heb ik ervaren dat ik mijn enthousiasme goed kan overbrengen op de kinderen, door ze op verschillende manier uit te dagen. Ik vind het erg belangrijk om de kinderen een veilige omgeving te bieden, zodat ze zich goed kunen ontwikkelen en ze zich vrij kunnen uiten. Om een betere werkhouding te ontwikkelen, stimuleerde ik de kinderen met succes op mijn eigen manier.

Voor meer informatie over mijn werkervaring, verwijs ik u naar mijn bijgevoegde cv. Graag zou ik mijn motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren