Los bericht bekijken
  #7  
Oud 4 november 2015, 06:30
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kipvis Bekijk bericht
Ik vind je reactie wel een beetje cynisch, Shjim. Bekijk het van deze kant: iemand die liegt bij zijn/haar sollicitatie, is blijkbaar bereid oneerlijke middelen in te zetten om tot zijn/haar doel te komen. Het vertelt dus iets over de persoon. Wil je als werkgever iemand die zich potentieel oneerlijk zal gaan gedragen?
Ik heb jaren lang alles gewoon op de "normale" manier gedaan, maar als zoiets niet zijn vruchten blijkt af te werpen dan ga je toch andere dingen proberen niet? Iedere keer is het allemaal niet goed genoeg, altijd weer een of ander dom excuses dat nergens op slaat of gewoonweg niet waar is. En het ligt ook niet aan mij want ik zit iedere keer gewoon mijn contract periodes uit, zonder dat ik waarschuwingen of andere geluiden hoor.

Maar ik denk dat ik weet wat het is. Ik woon in Zeeland en meerendeel in Zeeland is Gereformeerd, ik hoor niet bij hun "club" en daarom wordt het gewoonweg iedere keer niets. Want zo'n gore heiden als mij wil je toch niet in je clubje hebben? Het klinkt allemaal vreemd maar die mensen hier van de Gereformeerde kerk spannen samen achter je rug om, vaak ook zonder dat de baas het weet. Ze zitten helaas net in die hiërarchische laag tussen de baas en jou. En daar zijn zeker sterke aanwijzingen voor: "Alle mensen binnen het bedrijf die lid zijn van de kerk hebben "heel toevallig" allemaal een vast contract of krijgen er een op korte termijn" & "Alle hogere functionarissen zijn "heel toevallig" lid van een kerk".


Citaat:
Je schrijft zelf "Vroeger dacht ik ook dat eerlijkheid het langst duurde totdat ik in een zeer vervelende situatie terecht kwam omdat ik eerlijk was terwijl ik het had kunnen voorkomen door te liegen, en niemand zou er ooit achter gekomen zijn." Wat heb je eigenlijk meegemaakt, als ik vragen mag?
Ik had iemand z'n auto beschadigd zonder enige opzet en meteen aangeboden de schade te vergoeden zonder tussenkomst van 3den. IPV een beetje mee te werken begon die kerel wiens auto beschadigd was geraakt helemaal te flippen en te driegen met geweld. Schade was overigens niet meer dan een schram van een paar centimeter op het portier.
Met citaat reageren