Los bericht bekijken
  #3  
Oud 19 augustus 2007, 17:07
A.N.Teunissen@versatel.nl
Gast
 
Berichten: n/a
Wink Re: Hulp gevraagd bij formuleren sollicitatiebrief

Beste Hester, ik heb je brief aangevuld herschreven, hoopp dat je er wat aan hebt, succes!

Aan ....
etc.

Geachte .....,

Ik ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging, waar ik mezelf verder in kan ontwikkelen. Via internet kwam ik de vacature ".... " terecht binnen uw bedrijf, geadverteerd op de Nationale Vacature bank.

Sinds een jaar werk in de vulploeg maar ik weet van mezelf dat ik veel meer in mij heb en kan. En het is een partime functie.

Mijn persoonlijke kwaliteiten zijn techniek en ik kan goed met de computer overweg en verschillende software progamma's zoals: Windows XP/Vista, microsoft office, Adobe.

Ik neem dingen snel in me op waardoor het vaak maar één keer uit gelegd hoef te worden of voorgedaan. Ben altijd behulpzaam om andere mensen te helpen en aansluitend bij het gevraagde profiel van deze vacature.

Ook ben ik iemand die goed zelfstandig én in teamverband werken. Maar ook iemand die goed geconcentreerd kan werken en creatief kan denken en neem vaak eigen intiatief. Mijn werkgever beschrijft me als een Resultaatgericht iemand.

Graag zou ik ook één of meerdere opleidingtrajecten willen volgen die jullie aanbieden om zo verder te groeien in deze sector.

Ik hoop op een reactir van u en licht mijn schrijven graag toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Hester Wesdorp[/QUOTE]