Los bericht bekijken
  #3  
Oud 29 februari 2012, 15:13
sevv sevv is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 7
sevv is on a distinguished road
Standaard

Als eerst wil ik zeggen dat het niet slim is om je privé gegevens zo open op een forum te zetten. (Je hebt zelf je BSN-nummer staan!)Denk daar beter over na voor een volgende keer en wijzig je bericht als het nog mogelijk is zou ik zeggen. Er zijn altijd mensen die misbruik maken van gegevens en aangezien dit een open forum is loop je hoge risico.

Maar goed, even over je brief.

Je schrijft:
''Het is de bedoeling om stage te lopen en ik zou dat in uw bedrijf willen doen.''

Het is de bedoeling... komt niet zo enthousiast over zoals BenK al aangeeft, dus ik zou dat stukje echt anders formuleren.

Daarna zegt je dat je je stage in dat bedrijf wil doen. Maar ik mis het antwoord op de vraag, waarom? Waarom dát bedrijf? Altijd belangrijk om in een sollicitatiebrief te vermelden en dat mis ik eigenlijk in je hele brief. Waarom wil je in dat bedrijf stage lopen? Wat hoop je daar te leren? Wat voor toegevoegde waarde zal het hebben op je opleiding? Probeer voor jezelf antwoord te geven op deze vragen en zet dat in een paar zinnen in je brief. Dan is hij pas compleet.

Succes!
__________________
Wereldverbeteraar.
Met citaat reageren