Los bericht bekijken
  #10  
Oud 22 juni 2012, 23:19
meave meave is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 39
meave is on a distinguished road
Standaard

Oke, hoe is dit. Ik ben dus nog opzoek naar een goede, pakkende en opvallende openingszin.
Ik heb dus wat kleine aanpassingen gemaakt.

Vijf jaar geleden heb ik mijn mbo-opleiding administratief medewerker afgerond. Na mijn opleiding heb ik werkervaring opgedaan bij een hotel in Haarlem. Hier heb ik veel praktijkervaring opgedaan en deze zou ik graag bij uw organisatie willen inzetten.

In uw vacature las ik dat u op zoek bent naar een administratief medewerker met ruime werkervaring. Mijn werkervaring die ik heb opgedaan bij het hotel xxxxxx in xxx bestond uit het maken, controleren en innen van facturen, het nalopen van de urenadministratie en het ondersteunen van de algemeen coördinator met verschillende taken. Na anderhalf jaar ben ik zelf coördinator van de receptie geworden en waren er een aantal extra taken, zoals het voeren van intake- en voortgangsgesprekken met de werknemers. Verder zorgde ik voor een juiste rapportage en voerde deze in het systeem in. Ook roosterde ik alle medewerkers in, naar gelang van hun contracturen.

Graag zou ik met u in gesprek gaan over mijn cv om nog eens te laten zien dat deze goed aansluit op uw vacature. Ik hoop u snel te mogen ontmoeten voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren