Los bericht bekijken
  #12  
Oud 20 januari 2007, 12:45
Patr1c1a Patr1c1a is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 15
Patr1c1a is on a distinguished road
Cool Re: Van administratief medewerkster naar keukenassistent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk bericht
Hoi Patricia,

Zoals ik de vacature bekijk, lijkt het aalsof ze een sloofje nodig hebben om te poetsen en af te wassen. Daarnaast mag je dan ook nog wel wat helpen met portioneren. Ik weet niet of jij dát wilt.

Verder lijkt het me handig om sommige dingen bij de naam te noemen. In de horeca is Hygiëne een uitgebreid begrip. Ze spreken over HACCP (uitgesproken ongeveeer hazzep) Dat is een hygëne wetgeving waarin heel veel beschreven is. Ben je hiermee bekend? Geef het dan aan, want dat is een pré.

Tip:
Horeca is erg leuk als je leuk werk kunt doen. Poetsen en afwassen hoort erbij maar is niet zo prominent hoofdtaak zoals in de beschreven taakomschrijving. Denk er echt goed over na want horeca is een heel zwaar beroep. Lang staan met veel inspanning. Ik weet het, werk er nu ook in, als oproepkracht en zojuist weer een dag van 10u staan achter de rug en vandaag weer, maar de sfeer is vaak altijd gezellig, dat is in zo'n keuken natuurlijk minder, maar het lijkt me idd toch handig om ervaring op te doen, en ik ben nu al zo lang op zoek naar werk, dat alles me leuk lijkt
In ieder geval heel veel succes en laat eens horen hoe het gegaan is.

Groet,
Rens

Bedankt voor de tips en ik zal zeker wat laten horen!
Met citaat reageren