Los bericht bekijken
  #9  
Oud 12 juni 2007, 17:22
-Margriet- -Margriet- is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 5
-Margriet- is on a distinguished road
Standaard Re: Vaardigheden CV opstellen

Hoi!

Bedankt voor je adviezen. De reden waarom ik het níet meer gesplitst heb in functie en werkzaamheden is omdat het mij hier veel meer gaat om de "vaardigheden" (en zo begreep ik het ook uit het voorbeeld). Ik kan uiteraard wel ergens een opsomming doen van de werkgevers enz. maar de functienamen doen over het algemeen géén recht aan het werk en de kennis.

Ik wilde juist geen chronologisch cv, maar een combinatie van alle vaardigheden die ik in de loop der jaren heb opgedaan.

Bij prestaties kan ik uiteraard wel de werkgever noemen...

hmmmm is het zó noodzakelijk om dat te splitsen? Dan krijg je zo'n beetje vijf alinea's van de ene werkgever en maar één van de andere... niet zo'n nette verdeling.
Daarbij krijg ik dan het gevoel dat ik ook weer jaartallen wil noemen en dát wil ik juist niet (Voor BZK heb ik nl. 1001 baantjes gehad ) En twee werkgevers in zo'n lange ervaringsperiode is ook al niet zo rooskleurig, daarbij de laatste is maar van de laatste drie maanden en dát hoeft ook niet elke nieuwe werkgever te weten (tenminste niet bij voorbaat)!

Laat ik de vraag iets anders formuleren: Wat is de meerwaarde van het noemen ervan - gezien mijn situatie?

De data/jaartallen van de cursussen weet ik niet meer, maar heb van allen een certificaat, dus dat zal ik vermelden. De rest pas ik aan zoals aangegeven.

tnx alweer!
Met citaat reageren