Los bericht bekijken
  #2  
Oud 26 januari 2014, 22:24
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Hoi Nial,

De eerste vraag die me te binnen schoot, was: wat zijn jouw passies? Waar word je nou echt enthousiast van, en wat vind je écht leuk? Vanuit daar kun je naar werk gaan zoeken.

Ik geloof er heilig in dat je pas echt gemotiveerd en gelukkig bent als je werk doet dat zo veel mogelijk verband houdt met één of meerdere van je passies. De echte geluksvogels slagen erin om van hun passies hun werk te maken, helaas is dat maar voor een kleine groep weggelegd. In mijn ogen moet je er wel naar streven en proberen om werk te vinden dat zo veel mogelijk verband houdt met je interesses.

Jouw verhaal komt trouwens wel een beetje overeen met dat van mij. Ik ben ook een INFP of INFJ. Verder ben ik ook gek op talen en afwisseling (ook qua werkplek).

Als ik jouw verhaal zo lees, heb ik het idee dat je een creatief, sociaal (inlevingsvermogen, geduldig, behulpzaam) introvert, onzeker persoon bent. Klopt dat?

Opmerkelijk dat de reiswereld je niet trekt gezien het feit dat je van talen houdt en avontuurlijk bent.

Ik ben erg benieuwd naar jouw passies!
Met citaat reageren