Los bericht bekijken
  #4  
Oud 14 april 2008, 21:29
Angel70 Angel70 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 5 februari 2007
Berichten: 66
Angel70 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie beveiliger 2 inclusief interne opleiding

Trigion beveiliging BV
Zekeringstraat 1,
1014 BM Amsterdam

Haarlem, 9 April 2008

Betreft: Sollicitatie Trigion Aviation Security Schiphol


Geachte heer/mevrouw,


Naar aanleiding van de vacature op uw website d.d. 8 april 2008, waarin u aangeeft op zoek te zijn naar Security agent's
voor de regio Schiphol, solliciteer ik hierbij naar de functie.
De omschrijving van het werk en uw bedrijf spreken mij zeer aan, mede omdat er geen ervaring in de beveiligingsbranche (één woord)vereist is. Ik zou deze zin anders omschrijven, dat er geen ervaring vereist is, lijkt mij niet dč motivatie te zijn. Motiveer waarom en wat je in de beveiligingsbranche aanspreekt
Ik heb tot nu toe alleen ervaring in de horeca,
maar ben zeer geinteresseerd in een baan bij de beveiliging omdat ik hou van een uitdaging, Welke uitdaging zie jij in de beveiligingsbranche?
en ik ben bereid om bij te leren.
Ik heb de motivatie en het doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan de beveiligingsbranche. Wat is je motivatie en waaruit blijkt je doorzettingsvermogen (concreet voorbeeld)?

Ik ben leergierig, beschik over een collegiale instelling, ik ben klantvriendelijk en flexibel.
Ik kan zowel goed zelfstandig als in groepsverband werken.

Je begint je meeste zinnen met ik, draai het om en laat zien wat je het bedrijf kunt bieden. Gebruik vaardigheden uit je huidige baan die ook van toepassing zijn bij de nieuwe werkgever.