Los bericht bekijken
  #3  
Oud 27 augustus 2008, 22:56
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief en/of alleen cv?

Dit wil ik in mijn email plaatsen wil graag weten wat jullie ervan vinden

Geachte Melanie,

Met deze email wil ik mij graag aan U voorstellen als kandidaat voor de vacatures die er vrij zijn in het Designer Outlet Roermond.

Ik heb gekozen voor het Outlet omdat het me een gezellige en aantrekkelijke werkomgeving lijkt.Door mijn eerdere werkervaring in de supermarkt weet ik dat een service-en klantgerichte instelling en veel geduld erg belangrijk zijn in de omgang met klanten.Zoals te lezen is in mijn cv heb 2 jaar in supermarkten gewerkt.Dit heb ik met plezier gedaan.Toch lijkt het mij erg interessant om bij jullie nieuwe dingen te leren en andere ervaring op te doen.Ik kan zowel goed zelfstandig werken als in teamverband.Ben naar een parttime baan opzoek en kan ook in de weekenden werken.Ben 10 tot 15 uur beschikbaar in de week.

u kunt ook op mij rekenen in de vakanties mocht U iemand nodig hebben.

Graag zou ik door u willen worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivaties nader kan toelichten.

Groetjes,

Yassin

Dit gaat om werk bij het oulet centrum roermond het is niet een bepaald bedrijf maar er ziijn veel shops die opzoek zijn naar personeel.
Met citaat reageren