Los bericht bekijken
  #2  
Oud 15 oktober 2009, 13:03
charlie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wie kan mijn brief nakijken ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surfchicky Bekijk bericht



In de Flevopost van 7 oktober zag ik de vacature van .... Makelaardij, en dacht meteen dat is net waar ik naar op zoek ben.

De afgelopen twee jaar heb ik als pedagogisch medewerkster gewerkt, en ben erachter gekomen dat dit niet mijn werkveld is. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe uitdaging, en ben daarom opzoek naar een andere richting en wil weer verder gaan studeren.

Ik ben opzoek naar een baan in de verkoop, Allereerst omdat ik iemand ben die graag met mensen omgaat, makkelijk sociale contacten legt, mensen enthousiast kan maken en een vlotte babbel heb.
Ik heb hierin ervaring omdat ik als parttime verkoopster bij actieshot heb gewerkt. Hierbij stond ik op evenementen ( Zoals bijv. indoor Brabant) en moest mensen enthousiast maken om onze producten te kopen. Mijn ervaring heeft geleerd dat een positieve benadering naar de klant de verkoop resultaten bevorderd.

Met deze ervaringen als pedagogisch medewerker en verkoper heb ik een gezonde dosis mensenkennis opgebouwd en weet die goed te combineren met commercieel succes.

Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.

Met vriendelijke groet,

.....
heb hem even voor je aangepast

october = oktober
b.v= bijv.
als= heb ik weg gehaald stond 2 keer
Met citaat reageren