Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 november 2009, 13:30
Elke Elke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2009
Berichten: 5
Elke is on a distinguished road
Standaard Graag advies: medewerker PR en Educatie

Ik heb een opleiding docent Beeldende Kunst en Vormgeving afgerond. Ik ben een creatieve probleemoplosser en ik zie op het communicatievlak vele boeiende vraagstellingen. Ik volg nu een opleiding nima communicatie-A en begin in februari 2010 aan een deeltijdopleiding voor Communicatiemedewerker/ Junior Adviseur (Beroepsniveau-B). De functie waarvoor ik deze brief heb geschreven is mijn droombaan. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven om mijn brief nog beter te krijgen.

Alvast bedankt!


Geachte meneer, mevrouw,

Beeldende kunst, educatie en communicatie zijn de sleutelwoorden die mij omschrijven en daarmee ben ik de kandidaat die jullie zoeken. ...... is een thema wat mijn creativiteit enorm prikkelt. Ik zie al vele mogelijkheden om een vertaling te maken naar educatiemateriaal en communicatie-instrumenten.

Ik vind het interessant om vanuit verschillende invalshoeken naar een project te kijken. Tevens vind ik het belangrijk dat je zoveel mogelijk inspeelt op de belevingswereld van je doelgroep. Mijn invulling van mijn afstudeerrichting Didactiek van de Kunsten heb ik gericht op de huidige onderwijsontwikkelingen: ‘het nieuwe leren’ en interdisciplinariteit. Voor verschillende organisaties (evenementenbureau, onderwijs en museum) heb ik educatie en communicatie-instrumenten ontwikkeld, georganiseerd en uitgevoerd. Mijn kritische houding komt hierbij tot uiting in dat ik zo efficiënt en strategisch mogelijk te werk wil gaan.
Mijn kennis van en werkervaring in het onderwijs komt goed van pas bij het contact met scholen. In het onderwijs heb ik mijn organisatorische en coördinerende kwaliteiten goed kunnen ontwikkelen, evenals mijn mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Doelgroepgericht schrijven heb ik veelvuldig gedaan tijdens mijn onderwijsperiode in de vorm van lesbrieven en (nieuws)brieven. Tijdens mijn werk bij de Belastingdienst wist ik de belastingplichtige ondanks de ingewikkelde materie dankzij mijn heldere en overzichtelijke schrijfstijl te voorzien in hun behoefte van informatie.
Multiculturele projecten heb ik georganiseerd en gecoördineerd in opdracht van ..naam culturele organisatie, naam evenementenbureau[/I]....en .naam vrijwilligersorgansiatie.... Ik heb onder andere persberichten geschreven, promotieactiviteiten georganiseerd en contact met deelnemers onderhouden door middel van nieuwsbrieven. Ondanks dat ik me graag bezighoud met innovatie en creativiteit verlies ik niet snel het overzicht. Ik ben degene die de planning in de gaten houdt en ervoor zorgt dat het project in goede banen word geleid. Verantwoordelijk zijn voor een efficiënte taakverdeling waarbij iedereen zich gewaardeerd voelt is iets waar ik me altijd voor inzet.

Binnen een team zie ik mezelf als iemand die daadkrachtig is, accuraat, initiatief toont, verantwoordelijkheden neemt en zorgt voor duidelijkheid in de gang van zaken. Ik ben zeer gemotiveerd en iemand die zijn ambities achterna gaat. In december 2009 rond ik de cursus Nima Communicatie-A af en ik begin in februari 2010 aan een deeltijdopleiding voor Communicatiemedewerker/ Junior Adviseur (Beroepsniveau-B).

Graag licht ik mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek toe. Ter informatie ontvangt u tevens mijn Curriculum Vitae. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren